17 maja 2014

42. Słuchawki

To... to ja może przejdę do rzeczy? Nikt nie ma do mnie pretensji, że ostatni post był 7 miesięcy temu, prawda? ^^" Prawda?

Gdyby kogoś to interesowało, mój dzwonek jest od dwóch lat następujący:
 



No więc tak, oryginalnie ten post miał być ekskluzywną, 21-panelową relacją z Pyrkonu. W połowie jednak jej rysowania stwierdziłam, że od Pyrkonu minął miesiąc i nikt już nie będzie pamiętał tego wspaniałego konwentu po takim czasie. Być może kiedyś go dokończę i wrzucę na deviantarta.

Oto zdjęcie mojego skromnego cosplayu Daenerys :


A tymczasem, żeby zrekompensować swoją długą nieobecność mam dla Was algorytm na wykonanie Portal Cake'u, o który prosiło mnie kilka osób.

http://bezdomna.wordpress.com/2014/05/17/algorytm-portal-cakeu-wersja-dla-leniwych/

Znajduje się on na moim blogu śmietniskowym, gdzie wrzucam wszystko, co nie jest wystarczająco ciekawe/śmieszne/błyskotliwe żeby znaleźć na facebooku lub deviantarcie. Jak tylko dostanę zgodę od Kreta, to opublikuję tam jego piękny... rysunek zainspirowany moim cosplayem.

A tymczasem żegnam Was na okres, miejmy nadzieję, krótszy niż 7 miesięcy :)

Edit: Kto na Magni, kto na Magni? :)

Edit2: Obiecana grafika Kreta, który, moim zdaniem, uchwycił esencję tej postaci:

6 komentarzy:

  1. No nareszcie!!!
    Ha, cześć!
    No....
    No nic ^^"

    Pozdrawiam z tortu...
    [spełniłam swoje marzenie, walnęłam twarzą w tort!!!]
    ^^"

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że nie mamy pretensji ;)
    Aczkolwiek krecha komiksowa, taka jakaś... no miałka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałka? :O Mogę prosić o sprecyzowanie?

      Usuń
  3. Madzia, jesteś! Już myślałam, że w Sosnowcu dopadła Cię Katarzyna W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ciężko, ale w końcu wyrwałam się z jej kocykowego uścisku :)

      Usuń
  4. Haha, to się fachowo nazywa: "uliczny DJ", idzie taki i dzieli się ze światem muzyką, pozytywnie przecież! :D

    OdpowiedzUsuń