4 lutego 2013

33. Sesja trwa~

Proszę mi wybaczyć tak długi zastój, ale jestem teraz studentem i mam prawo używać sesji jako uniwersalnej wymówki na życie. Komiksu niestety nie mam, ale za to możecie podziwiać efekt przypływu inspiracji, który we mnie uderzył podczas wyprowadzania wzoru na moment bezwładności pręta.

Dlaczego, pytacie? BECAUSE FUCK YOU THAT'S WHY.

Poza tym wyglądał strasznie groźnie, a teraz ma rozkoszny, kawaii pyszczek~ Nic, tylko porzygać się na tęczowo. 
Pozdrawiam z kwitnącego psimi kupami Sosnowca.

10 komentarzy:

  1. UCZ SIE A NIE SPONIEWIERASZ GERALTA! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyszła mi do głowy uwaga, że mogłabyś zmienić kolor tła na ciemniejszy, ew. kolor czcionki, bo się ciężko czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, mi się dobrze czyta... ale wezmę to pod uwagę, bo i tak mam zamiar zmienić kolorystykę w najbliższym czasie ;)

      Usuń
    2. No nie mówię, że się nie da, ale może być lepiej. : D Rozwijaj się, jak ten papier toaletowy czy coś.

      Usuń
  3. ja czuje sesje w moich plecach, kur, robie jakieś lampy po nocach :P ASP pozdrawia wszystkich ludzi, którzy się uczą a nie muszą robić. Nie wiem co gorsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informatyka się uczy ORAZ robi projekty. Odpozdrawiam. ; )

      Usuń
  4. Rozwaliłaś mnie tym obrazkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz Geralt będzie mógł zabijać strzygi śmiechem ^^


    Pozdrawiam z pachnącego kocimi sikami Jaworzna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie powinno być w pierwszym zdaniu "studentką"?

    OdpowiedzUsuń