26 lipca 2012

27. Uczymy się podrywu z Geraltem z Rivii!


Bo przecież tak dawno nie było niczego o wiedźminie xD
 ***
Za pomoc w wymyślaniu tekstów dziękuję mojemu dobremu koledze Rafałowi ^^ 
Jeśli macie jeszcze jakieś błyskotliwe zarywacze, od których kolana niewiast miękną, a uda same się otwierają, piszcie w komentarzach!

PS: Mój wiedźmiński medalion już do mnie jedzie/płynie/leci/pełznie przesyłką priorytetową! Ale będzie lans na Woodstocku, yay~! Ktoś jeszcze wybiera się w tym roku potaplać w błotku i posłuchać muzyki?

19 komentarzy:

  1. Ja będę! Ale u mnie to normalne bo ja mieszkam w Kostrzynie wiec... Ale zabawa bedzie niezła! Na który koncert najbrdziej czekasz?
    PS. Zaczne się w końcu podpisywać;)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oł łał, zazdroszczę =D

      -Mamo, idę na Woodstock
      -Dobrze córuś, tylko wróć na obiad.

      A koncertowo chyba się Sabaton najlepiej zapowiada ^.^

      Usuń
    2. Tylko Kabanos, kmioty!

      Usuń
    3. Nie, bo kiełbasa swojska!

      Usuń
  2. Z zaskoczeniem odkryłam, że jesteś z Tarnowa, albo okolic i mamy nawet jedną wspólną znajomą, co wypłynęło podczas śledztwa na filmwebie :D a po oględzinach lasta to nawet dwie.
    Mieszkałam tam cztery lata, a po maturze (też w tym roku) wyjechałam w Polskę :)
    Dużo tu Wiedźmina, a to bardzo dobrze :P Jeszcze tu zaglądnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pacz, jaki ten świat mały =D Też pewnie wyjadę gdzieś w kraj z nadejściem października, ale do Tarnowa zawsze będę powracać myślami z sentymentem i łezką w oku ^^

      Usuń
  3. Przedni pomysł... Kradnę do wpisu z historią powstania Boy Pick Up'a na memowisku ;)

    http://www.memowisko.com/2012/05/filipinski-podryw-boy-pick-up-ogie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę, patrzę.. I wypatrzyłam.. Wypaczałam, jakby to niektórzy powiedzieli.
    Wiedźmak..!
    I podryw..
    Wiedźmak i podryw w jednym, tego to jeszcze nie było. XD
    Aż zapamiętam. *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sucho, acz z polotem.

    Jeżeli chodzi o "życiowe" podrywy, to przodują Panowie z technologii drewna WSTP Poznań:
    -jestem z technologii drewna i wiem, co to kawał drąga...
    lub:
    -trochę tu gorąco...mogę być twoim wiatrakiem?

    -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah ten nasz Geralt, tylko niewiasty mu w głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah ten nasz Geralt, tylko niewiasty mu w głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też pochodzę z Tarnowa :D
    Chodzisz na jakieś zajęcia plastyczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niet ;) Raz poszłam do Teceka coby się na nie zapisać, ale ogrom alternatywnych dziewoi z dreadlockami i kolczykami mnie przeraził xD

      Usuń
  9. Hiya! Quick queѕtiοn that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My weblog looks weird when viewing from my iphone 4. I'm tгуing to find a templatе or
    plugin that might be able to rеsolve thіѕ iѕѕue.
    If уou hаve any recommendations, ρlease share.

    Many thanks!

    Mу blog; Listwy ozdobne

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi theгe, all is going perfectly herе and ofcouгse every one іѕ sharing facts, thаt's actually good, keep up writing.

    Also visit my blog post Listwy ozdobne

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello, just ωanted to tell yοu, I loved thiѕ artiсle.
    It was helpful. Keep on posting!

    my weblοg; http://Www.Tmmworks.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Excellеnt ωaу оf telling, and
    nice artiсle to obtain informatiоn аbout
    my preѕentаtion subjeсt, whiсh і am going tо ԁеliѵer in
    сollege.

    my blog ... Listwy ozdobne

    OdpowiedzUsuń
  13. ӏ am nοt ѕurе where yοu're getting your info, but good topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for great information I was looking for this information for my mission.

    Stop by my web blog: podokiennik

    OdpowiedzUsuń
  14. I am not suге where you аre getting yοur info, but
    goоd tοpіc. I needs tο spend some time learning much more or unԁeгstanding
    morе. Τhanks for great info I was looking fοr this info foг my missiοn.


    Also vіsit my blog: wiki.wananchi.com

    OdpowiedzUsuń