21 grudnia 2011

10. Geralt!

8 komentarzy:

  1. No zakomiksuj coś w końcu, fani czekają!
    (jest nas więcej niż myślisz, więc głowa do góry)

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć, sama robisz te obrazki ? jeśli tak to mnogę wiedzieć w jakim programie ? emocjonalnahustawka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie sądziłam, że ktoś tu jeszcze wchodzi xD postaram się coś skrobnąć w najbliższym czasie. A program: stary, dobry Photoshop w wersji CS5 (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tę dobrą, starą wersję. ^^

    Jak nie masz pomysłów, to zawsze możesz zrobić zapychacza w stylu cóż Twój kot niecnego czyni gdy Cie nie ma w domu. ;)
    http://static2.blip.pl/user_generated/update_pictures/222110.jpg


    O zgrozo! Moja Większa Połowa niedługo kończy Skyrim'a i zabiera się za Wiedźmina 2! Mam się bać o te kobiety?
    (ja sama nie grywam, zanadto boję się uzależnienia a mam już nadto nałogów i wygląda na to że ostatnio przysrałam sobie kolejnym, choć nawet nie mam na niego czasu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kochana. Jeśli Twój partner gra w Wiedźmina, to mam Ci jedno do powiedzenia: WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE.
      Powstrzymuj go póki możesz. Nie wiem, kup mu kłębek włóczki czy coś, żeby się nim zajął, bo jak raz dopadnie Wiedźmina, to ślad po nim zaginie. (zrymowało się nawet)

      Usuń
  5. O kutfa, jakkolwiek to zabrzmi - mam tak samo. Ba, potrafię się zawiesić na godzinę z powodu Geralta na monitorze i trybiki pracują. XD'
    No nic. Można i tak.~

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobnie, tylko z jedną zmienną, w moim przypadku to króliki mnie ignorują a żreć to jest komu -.- dodatkowo z biurka mam drugą szafę więc kreatywność bazgrolenie odpada a sprzątanie to stanowczo za wiele jak na takie upały, no i na jutro (wakacje) muszę się wykuć 2 stron o chwastach na projekt szkolny :(

    OdpowiedzUsuń